Click here for Myspace Layouts

Friday 4 November 2011

Kepala berpusing & mata rabak

weng weng....penin pala otak aku..mata mmg xleh nk celik dh...pedih abes..2 mlm berturut2 tdo x ckup..bgn lak awai pg..nie smua gara2 keja gler..adoi penat x taw nk cter dh..lusa smua rakyat malaysia nk menyambut Hari Raya Aidiladha..aku??? masih dk pulun kja...lama la dk ngn keluarga nie xyh nk pk lagi sal apa2 sj sambutan...boring...rasa hidup skg byk dcontrol oleh org lain...ssh nk memuaskan aty owg nie..sebaliknya aku lak yg teruk nk menanggung...rindu plak rasa aty kt kehidupan d Sepang dulu walau ssh...hidup xde masalah..tenang jerk..apsal bila blk tmpt sendri jiwa kacau jdnya...


ok..berbalik pd Hari Raya yg akn mnjelma nie...pa aku nk buat?? kalu iktkn aty aku nie mcm2 aku teringin nk buat..tp tu lahhhh......huhhh!!! ssh nk ckp....bdn nie ase letih jer..kalo tgk ker kerja...mcm dh kaya jer..smua kja nk kna wt..mampos!! Asal bila time Raya jer smua owg wt kalut..relax la...korang mesti igt aku nie x suka Raya kn?? MMG AKU X SUKA PON...ase bila Raya tgk owg smua happy jerk..aku penat dapatlah...ade owg kisah kt aku?? dh tentu xde kn???ok la..takat nie dulu la...nk taip pon dh x larat..mata makin layu dh nie..nk blk tdo n rest jp sblm nk kna wt kja yg tertangguh....
bye...c u..:(((

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...