Click here for Myspace Layouts

Thursday 3 November 2011

Wat keja 1 hari tanpa henti,,,

Smlm msok kje kol 7pg blk nu kol 12mlm bqu smpai umah...abes kja kol 3ptg terus rush blk umah mama at Jitra ngn cik Eina..(thank's cz sudi teman)..masa dlm prjalanan mcm2 bncg nk p sna cni last tempat benti Tmn.Bersatu gk..mna pon xp...smpai jerk umah mama..tgk abh ade kt umah..dia ct..mama lak ngh wt kuih..pe lagi..meluru jerk cik eina p dk selepok tepi mama tlg wt kuih..aku dh bosan dh nk buat kuih bagai..jemu beb..xtao nk cta dh..yg tao bila aku de kt umah mama msti mata aku n ie mcm nk terpejam jerk...grrrrr..TENSION!!mata x larat nk angkat...tp cik Eina lak semawa nk blnja mkn...dia wt open table kt kami satu family..(mudah2an murah la rzeki dia...hehehehehe)mkn plak kt gerai dekat ngn hotel pu3(adek aku)..lps mkn jerk terus blk umah n rush blk Peqelih plak,,,adoiii penat..tujuan asl nk blk pon nk hantar bju tempahan oleh kak ipar aku utk adek aku wt..bila msok bilik jahit dia terpndg satu jubah yg tergantung CANTEK siiioottt..terus grab la...terbang duit...adoii..xpe support adek2..aku x kisah sgt...




Sampai ja umah..tgk laki aku dk tggu dh depan pntu umah...waaaaa....kantoi...igt nk sembunyi jerk pe yg aku bli tgk dia awai g saut.."byk bli brg??" errrrrr...dgn muka slumber terus blah p toilet cuci muka bagai..n tdo...zzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...